Followers

SIAPA SI GADIS CUTE INI


hai all..lama beb xup to date blog nie.mesti korang nak tau perkembangan aku kan..
hahaha..poyo jer ayat ajet2 gitu,,ko kali nie ada story mory baru tau..
mesti korang tertanya2 sapakah gadis yang bergambar di sebelah aku 2..
maafla kawan.dia dah punya,,,so xleh la nak ejas2..
dia la gadis yang telah mencuri hati aku nie setelah lama menyepi..
nama dia ABBY MOKK..nampak x seperti 3x ganda aku beb...
tp aku peduli apa.bg aku dia comel,cantik,baik sopan,sume la,,,
dia serba sempurna di mata aku,,
nak tau x mcm na aku kenal dia,,mesti korang mcm xcaya kan,,
aku kenal dia dari look around kat WECHAT jer,,
lama punya lama chating,,,pastu saja ajak jumpe.
first time jumpe mcm malu2 kucing mioew2..hahaha
kali kedua jumpe dah ok2 sikit,,
and time second time jumpe la aku semakin rapat..
dan akhirnya,,she's mine,,,dont ever try to kinapp ok,,,
hahahaha.
itu jer nak cerita kot wat masa nie,,
nak tau apa pulak benda romantik yg aku akan wat kat dia,,
tggu and tggu la ea,,t ada masa aku up to date kat sume pembace setia aku,,
hehehe,,,jgn marah ea..dia nie orang johor gak tau..
mmg johor dgn aku mcm xleh terpisah pulak,,,hahahaha
ok lah guy;s t kita cembang2 lagi,,,
just wanna to say  
I LOVE U

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...