Followers

SHE EVERYTHING TO ME


hello guys..lama dah xupdate blog nie..haha..
nie baru ada story mory nak kongsi sikit tentang gambar kat atas nie..
korang mesti kenal kan lelaki segak kacak bergaya 2..
hahahahahaha,,
bukan nak story sal mamat hensem 2..
nie nak story sal pompuan kat belakang mamat 2..
comel kan pompuan 2..tp sory..dia aku punya tau..
xder sapa yang leh amik sbb aku dah rembat dlu,,
hahahaha..
tp story nie sedih sikit la sbb pompuan 2 dah xder ngan aku,,
dia dah balik jb,,her hometown,,
so skunk aku ngan dia dah separate for a while,,
dlu kitaorg selalu kuar sama2,,
makan sama2,,jalan2,,spend time everydays,,
sehari xjumpe xsah,,meroyan kata orang2 tua,,
tp kali nie betul2 meroyan aku di buatnya,,
tp apakan daya,,dia masih di tanggungan family,,
so nak xnak aku kena redha dia pergi untuk seketika,,
harap2 seketika la kan,,jgn pergi terus,,,
dua tiga hari nie rasa mcm kosong jer hidup xder dia kat sini..
tp kena gagah la..namun jgn risau..
hati aku xkan berubah sbb dia dah takluk hati aku,,
so xkan ada mana2 pompuan leh rampas aku dari dia,,
aku harap dia baik2 jer kat sana and xcurang,,
aku akan menanti dia dengan penuh sabar,,
kini aku dah pasang nekad untuk pergi ker bab ketiga..
first kawan,,second couple,,ketiga ???
hahaha..
korang agak2 apa...
maybe dalam akhir taun depan or 2 tahun lagi,,,
aku dah mula prepare byk benda dlm bab nie..
sbb bab ketiga nie serius sikit coz berkaitan family,,,
hope she the person can spend the hold time with me..
itu jer kot nak cerita,,,
nanti aku story lagi bab lain yang lagi heaven ok..


SAYA SAYANG AWAK 
SITI RABIYATUL ADAWIYAH BTE JAMEL
(^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...