Followers

AGM 2013


jauh perjalanan luas pemandangan,
jauh merantau banyak pengalaman,
banyak pengalaman luas ilmu pengetahuan,

itulah yang aku pelajari semasa berada di GMI untuk menghabiskan kursus
SAY1 MALAYSIA YOUTH TALENT DEVELOPMENT PROGRAM
DAM MAINTENANCE & MANAGEMENT TRAINING.
selama 3bulan bermula 29/01/2013 dan berakhir pada 26/04/2013.
banyak pengalaman dan ilmu di sini yang sangat berharga 
dan tak dapat di nilai dengan wang ringgit.
banyak improvement yang dapat aku perbaiki.
selain daripada ilmu yang aku pelajari semasa mengikuti kursus ini.
aku juga berjumpa dengan kawan2 baru yang tak pernah aku kenal dan
datang dari lain2 negeri dan lain2 umur,kalayakkan dan mcm2.
walaupun baru 3 bulan aku berkawan dengan diorang tp aku rasa mcm dah
lama berkawan dengan diorang nie semua.
susah senang,suka duka, semua aku lalui bersama kawan2 di sini dalam masa
meneruskan kursus ini selama 3 bulan.
aku akan merindui kesemua kawan2 aku di sini
FIFI, SAB, AZAM, SHIDI, ZUL, DZUL, ZAHID, ABG LIE, ABG NAS,
AZMAN, MAN, AZLAN, LAN, ASRI, REEZ, RIS, HENDRY,
SHAHIR, SYUK,EL, SAFWAN,
SHARON, AJAT, AIN, ILYA, NANI, FIFA, IDA 
INTAN.

I WILL MISS U ALL GUY'S.
HOPE ONE DAY WE WILL MEET AGAIN 
AND SPENT TIME TOGETHER LIKE
3 MONTH WE SPENT TIME TOGETHER,
OUR MEMORIES WILL NEVER DELETE 
IN MY MEMORIES
U ALL THE BEST THAT I HAVE BEEN SEEN..
THANK YOU SO MUCH FRIEND 
BECAUSE MAKE ME FEEL HAPPY
WHEN I IN HERE .






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...