Followers

GERMAN MALAYSIA INSTITUDE


GERMAN MALAYSIA INSTITUDE
kini aku telah berada di sini..
walaupun hanya 3bulan aku berada di sini untuk satu kursus
namun ia sudah memadai bagi aku..
macam2 aku belajar di sini dan macam2 kawan aku kenal..
aku dapat improve aku punya BI language aku di sini..
aku belajar mcm na nak jadi seorang trainer..
aku bersama 4 orang trainer dari australia
LORNA, LIZ, STEPH, RONNIE
sweet toq aku cakap korang..
aku belajar mcm na nak naik kan confident level aku..
diaorg ajar aku mcm na nak jadi trainer..
aku di minta untuk mengajar dalam masa 4minit,20 minit dan 40minit
dalam bahasa inggeris..
dah la bi pun habuk tp aku cube and akhirnya diorg puji aku
YOU HAVE A NATURAL ABILITY TO BE A GOOD TRAINER...
so kini sudah sebulan tinggal lagi 2 bulan untuk aku redah...
wish me luck my freind...
see you again

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...