Followers

PUISI BUAT MU


Entah kenapa tiba - tiba aku terasa seperti ingin menulis sebuah puisi untuk mu,,,
aku bukan pandai menulis tapi aku cuba,,,
aku harap kau suka dengan puisi aku,,,


malam menjelma lagi menemani sepi keseorangan,
hanya mendengar siulan cengkerik dan pekikan anjing 
tatkala bulan mengambang..
terlihat bayangmu di setiap pelusuk pandangan ku,,
suasana dingin membuat aku merindui mu 
mengharap dikau datang memeluk diriku,
tetapi apa kan daya ku,
kita belum berumah tangga,
angan mat jenin angan diriku
ingin jadikan dikau permaisuri hidupku,
itu saja yang aku mampu
berangan untuk menjadi suami mu..
terima kasih sudi menerima
xkan ku lupa jasa dirimu
telah ku janji pada diri ku
hanya engkau tiada pengganti



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...