Followers

C E M B U R U


cemburu sering berlaku kepada diri aku tatkala aku melihat kebahagia si dia...
kenapa aku harus menjadi manusia yang bodoh untuk CINTA...
dia sudah berpunya dan sudah bahagia tapi aku masih tetap menanti dgn sabar...
cukup susah bagi aku nak lupakan dia walaupun seketika...
betul kata orang,,kalau niat kita hendak berkawan dgn dia
 kerana ingin menjadikan dia sebagai isteri
segala perit dan pedih kita dapat hadapi dengan tabah
 walaupun pada hakikatnya terseksa...
kalau lah dia tahu apa yang aku rasa pasti dia bersedih tetapi
aku xingin dia menyintai aku atas rasa simpati terhadap pengorbanan aku selama ini...
aku cuma diri ini di sayangi oleh orang yang amat aku sayangi...
hidup kita kadang2 terpaksa hipokrit untuk kebahagia orang lain...
aku lagi suka orang melihat aku bahgia sedangkan pada hakikatnya
aku sebenarnya xmampu untuk bertahan dengan penipuan itu...
dia mgkin bukan cinta pertama aku selama ini tetapi
dia cinta sejati aku buat masa ini selagi aku belum bernikah...
tiap hari aku berdoa agar aku menjadi seorang yang tabah...
aku cuma nak kau tahu yang aku akan menunggu selagi kau tidak bergelar isteri...
7 tahun aku menaruh harapan pada dirimu...
bagi aku ia bukan lah masa yang lama tapi aku akan tunai kan janji aku..
umur aku 24 tahun aku berjumpa ibubapamu jika di izinkan..
aku nak kau tahu yang aku selama ni CEMBURU melihat kau dgn dia...
aku xboleh nak lupakan kau....

MAAFKAN AKU
AKU AKAN TETAP MENUNGGU KAU..
ITU JANJI AKU PADA KAU

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...