Followers

bukan wanita sempurna yang aku cari


wanita adalah penghias dunia dan penyeri kehidupan seorang lelaki,,,
tanpa wanita, lelaki tidak akan sempurna hidupnya,,
allah telah menciptakan manusia berpasang-pasang,,,
wanita untuk lelaki dan setiap sifat pun di tentukan,,,
wanita baik untuk lelaki yang baik dan jahat untuk yang jahat...

setiap orang akan merasai apa cinta...
cinta merupakan suatu perasaan yang tidak dapat kita gmbarkan...
kadang ia terlalu indah, manis, gembira, sempurna
dan kadang ia berubaha menjadi derita, duka, sedih, ...

kerana cinta juga manusia sanggup berubah,,,
ada yang berubah daripada baik kepada jahat
dan ada yang berubah daripada jahat kepada baik,,,
semuanya terpulang kepada pasangan masing2...

aku juga sering di lamun cinta walaupun telah berulang kali di sakiti...
tapi aku tabah dan terus berusaha mencari cinta tanpa rasa menyesal...
aku tidak inginkan wanita yang sempurna seperti bidadari,,
aku cuma inginkan seorang wanita biasa yang tahu
asal usulnya, agamanya, siapa dirinya...

biarlah ia tidak cantik di mata sesiapa tp memadai ia cantik di mata aku...
walaupun orang kata kau tidak cantik bertudung
tp kau sangat cantik bertudung bagi aku...
biarlah kejelitaan mu hanya aku yang mengetahuinya....
bukan kawan2 mu yang tahu kerana aku yang bakal menjadi imam mu nanti...

jika kita berusaha untuk berubah kepada kebaikan..
walaupun sesukar mana halangan yang datang..
ALLAH pasti akan membantu hambanya kerana dia tahu
hambanya memerlukan pertolongannya kerana
ALLAH MAHA SEGALANYA...

aku tidak memaksa mu untuk berubah tapi aku selalu berdoa
agar pintu hatimu terbuka dan dpt berubah..
biarlah tidak ketara tp sedikit demi sedikit perubahan mu dpt ku lihat...
aku kenal mu dengan dirimu yang bertudung dan aku lihat kau cantik...

JIKA SESEORANG LELAKI MAHU SESEORANG WANITA
BERUBAH UNTUK KEBAIKAN,,,
PERCAYALAH BAHAWA PERUBAHAN ITU BUKAN UNTUK DIRINYA
TETAPI PERUBAH ITU UNTUK DIRI WANITA ITU SENDIRI,,,
MANUSIA TIDAK AKAN BERUBAH JIKA DUGAAN TIDAK HADIR...

aku ingin jadikan kau yang halal untuk diriku...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...