Followers

dia dia dia


aku xtahu nak cerita dari mana,,,
sejak kali pertama aku mengenali dia,,
aku xpernah pun teringin nak ushar dia
aku just nak kawan jer dengan dia
dia happening orangnya and sangat comel..
sejak kali pertama aku kenal dia,,,
dia seorang yang keras hati,,
sampai sekarang keras hati tp xjadi masalah bagi aku
kerana aku tahu sekeras mana hati perempuan
 akan lembut juga nanti..
tiap hari aku text dia..
makin lama aku dengan dia makan rapat
sampai tiba2 muncul satu perasaan lain yang dtg..
aku merasa cemburu bila melihat ada org cuba mendekatinya..
aku xtahu kenapa tp aku mulai rasa aku sudah mulai suka padanya..
jadi aku ambil keputusan untuk terus mengenali dia dgn lebih mendalam..
satu persatu tentangnya aku ketahui..
hatinya yang dulu keras kini sudah sedikit lembut untuk aku..
rupanya dia mempunyai perasaan yang sama seperti aku..
dia sudah mula menyukai aku dan menyayangi aku..
kini dia yang berjaya memiliki hati aku setelah hati aku berkecai..
hanya dia yang sentiasa di fikiran ku..
tatkala aku ada masalah bersamanya,,,
emosi ku akan terganggu dan secara tidak langsung aku menjadi muram..
perasaan ini akan berlaku kalau aku bercinta..
nampak nya aku sudah mulai mencintainya...
suatu hari aku telah melukakan kan hatinya tanpa aku sedar
aku sedar yang aku mmg bodoh dgn kesilapan aku,,
dia sudah tidak mempercayaiku seperti mana pada mulanya
kini sentiasa syak was sangka dalam dirinya terhadap diri aku..
tp seandainya dia tahu..aku amat mencintai dirinya...
kerana dia aku sudah bergiat dalam proses berhenti rokok..
aku terpaksa tahan demi menjaga hati dia..
ini pun demi kesihatan aku juga..
dia tidak suka lelaki yang menghisap rokok jadi aku xleh la jadi perokok..
aku cuma nak dia tahu yang aku sayang dia sgt2..
PERUBAHAN ITU PERLU 
DALAM SESUATU KEJAYAAN..
manusia sanggup buat apa saja untuk menjaga hati orang 
yang dia sayangi dan cintai...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...