Followers

RAMADHAN DATANG LAGI


ramadhan datang lagi dalam hidup aku...
kini 21 tahun aku menyambut bulan ramadhan...
ALHAMDULILLAH
ramadhan tahun lepas aku berpuasa dengan tangan bersimen
akibat dari tragedi excident motosikal ...

kali nie aku berpuasa dengan keadaan yang normal kembali
terima kasih YA ALLAH kerana memberi ku peluang untuk hidup...
awal ramadhan kali ini aku dapat berpuasa bersama FAMILY tercinta,,
tp puasa kedua aku terpaksa berpuasa di PORT DICKSON,,
atas kerana aku masih di pengajian terakhir...

hope ramadhan kali ini dapat mengubah aku menjadi lebih beriman,,,
apa pun aku nak mengucapkan

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA
KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA ALLAH
SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBERI BANYAK TELADAN


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...