Followers

KENAPA HARUS AKU


kenapa kau masih beri harapan,,,
cukup lah kau telah melukan hati aku sedalam-dalamnya,,,
apa lagi yang kau nak dari aku,,
jika kau nak jatuh aku,,
jatuh kan aku sehingga aku tidak mampu untuk bangun,,
jgn lah kau berikan aku harapan yang palsu itu,,
kenapa kau perlu lakukan sebegini rupa,,,
kau mempunyai orang yang engkau cintai dan mencintai kau,,
kau cukup bertuah kerana masih mempunyai cinta dari dia,,,
cukup lah sampai disini jer hubungan kita,,,
itu juga pilihanmu agar kita tiada apa hubungan selain kawan,,
aku merayu agar kau tidak mengecewakan aku lagi,,,
jangan lah kau menyeksa batin ku lagi...
berilah aku peluang untuk terus hidup dengan cara aku,,,
kata - kata mu hanya sekadar untuk menggembirakan aku,,
tapi sebaliknya kata-kata mu itu semua dusta dan kosong,,,
tidak perlu kau jaga hati aku dengan cara begitu,,
cukuplah sekadar kau jujur,,,
aku tau kau sedang bergembira bersama dengan dia,,,
mcm2 pantang larang yang kau beri kat aku tp dia tiada,,,
benar kata orang,,
jangan lah kita terlalu menyintai orang setinggi langit
kerana ia tidak mungkin kita miliki,,,
tp aku tidak pernah sedikit pun menyesal mengenali kau,,
malah aku berterima kasih kerana kau telah buka pintu hati aku
untuk mendekatkan diri kepada ALLAH..
aku harap kau faham segala maksud ku,,,
bukan niat aku nak suruh kau membenci diriku,,
tp ia untuk kebaikan orang sekeliling kita,,,
kau jaga kekasih hati kau yang amat mencintai kau,,,
bialah aku hidup dengan cara aku,,,
aku tidak mahu hidup dalam harapan kau yang dusta,,,
aku tahu aku xlayak menerima cinta agung mu itu,,,
kini aku happy dengan cara hidup aku...
bialah kenangan kita menjadi kenangan ,,,
masa depan itu lebih penting...
SELAMAT TINGGAL 

 
YA ALLAH
 kenapa aku harus terima dugaan sebegini,,,
berilah aku peluang untuk mencintai orang lain selain dari dirinya,,,
cukuplah hati aku terseksa kerana dipermainkan cintanya yang dusta,,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...