Followers

PENTINGKAH DIRI INI


Sunyi dan sepi xpernah lari dari hidup aku...
kadang2 aku rasa teramat sepi dan sunyi seperti aku seorg di dunia ini...
tiada siapa peduli tentang aku lagi...
aku punya hati dan perasaan yang kdg2 aku sendiri tidak faham...
kenapa aku selalu mengalah...
aku seorang lelaki tetapi mana pergi ego aku terhadap wanita...
aku lemah bila berhadapan dgn org yang ku sayang..
ego aku seperti takut bila berhadapan dengan org aku syang...
setiap kesalahannya begitu mudah aku maaf kan dan memujuknya...
mungkin aku xnak kehilangan dia dan bersikap sebegini...
aku cuba nak menjadi seorang yang ego tetapi tidak berdaya...
walaupun aku tahu aku tidak lah begitu penting bagi mu..
aku dapat rasakan cinta dan sayang mu seperti angin...
apabila diperlukan aku yang kau cari tetapi bila tidak...
aku kau lupakan begitu mudah...
aku akui kau bukan cinta pertama ku...
tetapi aku mencintai mu lebih dari cinta pertama ku...
aku tahu kau suka melayan dan peramah...
aku tidak pernah memaksa kau mencintai ku...
kenapa lah perasaan curiga aku semakin kuat sejak-sejak nie...
kalau benar kau sudah org lain di hati kau selain aku...
berterus terang lah...
aku boleh lepaskan kau pergi walaupun aku terseksa...
jgn lah kau seksa diriku sebegini rupa...
aku punya hati perasaan...
aku tahu aku insan yang lemah dan hina...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...