Followers

sampai rindu ku padanya


masa di SEKOLAH aku selalu dgr nama kau
tapi aku TAK PERNAH tgok..
mbr2 aku ckp ko BAIK,CANTIK,PANDAI,SUARA SEDAP..
tapi yang aku kelakar nama panggilan kau KAMPUNG sgt..
satu hari aku jalan nk pergi sekolah aku selisih ngan sorg pompuan
hati aku terus TERPIKAT masa mula aku pandang pompuan tu..
dia tengah KETAWA bersama kawan2 dia...
sejak pada 2 aku asyik ingat pompuan tu..
tak lama lepas tu mbr aku ajak aku pergi kantin teman dia..
aku nampak pompuan yang aku selisih 2 hari lepas masa kat sekolah..
bila mbr aku panggil pompuan 2..
dia panggil dgn nama yg sering aku dgr dari mbr2 aku..
rupanya DIAlah yang selalu mbr2 aku sebut...
POMPUAN NAMA KAMPUNG YANG RAMAI ORG MINAT
aku pernah tergerak HATI nak ushar dia TAPI
aku nie budak NAKAL, BODOH
nak ke dia kat aku??mesti kena reject punya la...
abis SPM aku nekad nak berkenalan dgn dia lebih RAPAT
tapi dia seperti tak nak layan aku jer
aku dah agak benda nie terjadi punya la...
9/05/2011
aku nmpk dia kat facebook
aku terus chat dia dan dia respond balik

15/5/2011
aku beri dia no phone aku
tak sangka dia misscall aku
sejak hari aku semakin rapat dengan dia

3/6/2011
aku baru dapat tahu yang dia dah berpunya...
kecewa juga hati aku bila dapat tahu dia dah berpunya
kenapa dia layan aku??aku dah mula rasa sayang sgt2 kat dia..

4/6/2011
aku amik keputusan utk menjauhkan diri aku dari dia..
tapi dia merayu dgn aku jgn tinggal kan dia...
dia nak berkawan dgn aku mcm biasa...
aku ikut kehendak dia..

* * * * * *  * * * * *
semakin hari kitaorg semakin rapat dan sgt rapat...
aku sering keluar bersama dia mcm pasangan bercinta walaupun kami kawan..
sampai la satu hari pakwe dia dapat tahu

13/8/2011
aku nekad untuk menjauhkan diri dari kehidupan dia..
aku tak menjadi punca dia bergaduh dgn pakwe dia ..
dia merayu lagi aku kat akus supaya jgn tinggal kan dia
kali dia ckp dia syg sgt2 kat aku..
dia xleh hidup tanpa aku..
mengalir air mata aku bila mendengar pengakuan dia di talipon..
tapi aku dah nekad untuk menjauhkan diri...

sejak pada hari tu..dia selalu msg aku ckp rndukan aku..
bgn saja dari tido dia mesti akan menalifon dan msg aku..
tapi aku kena buat tak tahu walaupun hati ingin sgt bersama dia...

7/9/2011
aku terlalu merindui dia..
tiap hari aku akan termenung menunggu msg dan misscall dari dia
tapi syg aku hanya boleh menunggu...
aku akan tetap terus menunggu dia selagi aku berdaya...
sayang..aku terlalu merindui mu...

33 comments:

wada qila said...

abg sabar jep key,, mgkin oneday dy akn troz jd milik abg,, teharu adeq bce,, :')

rafsam rasul said...

huhuhu....
insyaALLAh...
adik kenal sape orgnya....

masyiu said...

wow...muka legend hati cute..hehheh...nice one..=)

rafsam rasul said...

thanks masyiu...
jgn pandang pada rupa..
pndg pada hatii...
cewwahhhh...hahahaha

masyiu said...

haha..amboi2..bukn maen die..btw, umur brap neyh??..hahah..(tbejahh tnya)

rafsam rasul said...

bau 20 years old..kita sebaya la....klu xsilap la...heheheh...

masyiu said...

lol..ingt kite muda lagi...baru nak bangge..hhahha..t buat pusi lagi yer bro..haha

FazzYnameD said...

anyonyonyooo...~ sweetnyeeerr..hahaha. ekhem. apakah aku tahu siapa gerangannya??

rafsam rasul said...

masyiu..ok bereh...t aku buat satu page sapal puisi je..amacam ok x..

fazz...diam2 dah ler...biarlah rahsia ok..hahahah

masyiu said...

ok...huhu..
wa~~..sal si fazz tahu neyh..haha..
ce publish pict that gurl..
ngehhh~~

rafsam rasul said...

amboi2...jgn nak mgada...
bia ia sebagai rahsia...
shhhhhh

masyiu said...

olos...
baru semangt nak tengok...
si gadis yg berjaya mencuri hati jejaka ni...
peace...

rafsam rasul said...

hehehhe...
lol...
mcm 2 pulak..kn ada gmbr pmpn di belog remy..tapi gmbr belakang dia jer..hahahah..

sara E a.k.a ct said...

uit..beh dy kapel ag ke gn pkwe dy??

rafsam rasul said...

dye still ngan pkwe dia...
aku suruh dia syg n hargai pakwe dia...
xbaik buat pakwe dia mcm 2....
aku laki so aku tau mcm na pake dia rasa klu dpt tahu mcm ni...

sara E a.k.a ct said...

bagus2:)..ko mmg terbaikk!:)
smoga ko jumpe y lagi baik:)

rafsam rasul said...

insya ALLAh...
aku xder baik sgt...
masih lagi byk lagi perlu di baiki
(ayat xboleh bla)
hahahah

sara E a.k.a ct said...

hahaha..xsalah kalau kitamahukan penghijrahan yang positif:)

gudluck beb!

rafsam rasul said...

yeah itu yang terbaik...

Nadia Hj Samuri said...

aq kan ad..ahahaha..statement bodoh dr aq..
mekaseh

rafsam rasul said...

ala...
ko jual mahal ngan aku wahau nadai hj samuri..
hahaha

FazzYnameD said...

lalalalalalalalalalala...~
bunga..bukan sekuntum...
kumbang bukann..seekor....

*syair*

rafsam rasul said...

alahai...dah pandai bersyair ea...
wah2....
dah ada peningkatan ea....
terbaik la ko anem

arin cat said...

terharu sob* sob* sob*

rafsam rasul said...

terharu ker..
jgn mcm 2....hehehhehe

arin cat said...

terharu lah nih sampai ternangis nangis :):)

rafsam rasul said...

alala....
jgn nagis...
t aku nagis gak..hehehhe

arin cat said...

hadoi ternangis sudeh..ooppss... p cari jodoh len ..hehe

rafsam rasul said...

hahaha...
mals nk cari lagi....

arin cat said...

hadoi..sat na tlg carik.. :):)

rafsam rasul said...

wah..yeke...
terbaik...
syg awak lebih la..heheheh

arin cat said...

aiyok...
xjumpa la jodoh..jodoh untuk i je jumpa..ngehngehngeh

wada qila said...

abg.. cpew owg nyew... ckp laa,,, na twu,, law secret,, g twu kat blog adeq,, ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...