Followers

MERIAHNYA RAYA 2011


raya tahun nie mcm2 makanan aku xpenah aku makan..
aku makan LEMANG PERIUK KERA DAN BURASAK
burasak tu makanan orang bugis tau..
nasi lemak yang di rebus selama 10jam...
sedap aku ckp korang..pergh..terbaik r..


nie lah burasak yang aku ckp tadi..

ini lah kehidupan aku semasa beraya 
walaupun TANGAN BERSIMEN raya nie tp ia kenangan aku..
DI KAMPUNG SERANDU PAHANG
aku berjumpe sanak saudara aku..
family kitaorg sgt rapat n sentiasa happening klu jumpe..
ada je aktiviti nak di buat tok meriahkan majlis..
xpernah xmeriah klu jumpe...
ini lah 

KEMERIAHAN RAYA SEBENAR
I LOVE MY FAMILY SO MUCH
mcm nie lah aku dengan tgn bersimen ketika raya















lihat lah gelagat sedara mara aku nie..
xkira umo or pangkat semua satu kepala...
nie baru separuh family jer..
lom semua ada..klu semua ada abis la kecoh satu 
KAMPUNG SERANDU PAHANG 

8 comments:

nata said...

PLEASE ALLOW ME WHITE GOOGLE FRIENDS CONNECT :) TQ
OH YA DI ATAS KEK NYA SERU TUH GEMBIRA SEKALI :)

rafsam rasul said...

mesti dong...happy always

sara E a.k.a ct said...

hehe..tq beb:)

Hati Batu said...

semoga berjaya! ;P

Nur Hamizzah said...

haha. aku penh try lemang periuk kera tu skali je.

rafsam rasul said...

sara..welcome
hati batu...thanks so much..
hamizzah..yeke..sedapkan..anyway my family jual tau...

Nur Hamizzah said...

serius? jual. wahhhh. haha..

rafsam rasul said...

klu nak leh ar order...heheheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...