Followers

what of shit day

3/4/2011
merupakan hari yang agak lepak bagi aku...
jam 10.30 pagi aku bgn selepas tido pada jam 6.30pg...
bgn2 jer leher aku sakit..
aku xleh nak toleh belah kanan..
kalau toleh jer mesti sakit n lenguh2..
kata org tua salah bantal kalau mcm 2..
tapi aku tido pakai bantal aku mcm biasa...???
mcm2 aku buat nak lega sengal n sakit kat leher aku...
tapi hampeh..makin sakit ada la..
kol 2 aku gerak g seremban naik moto...
betul2 aku keluar tol seremban-Port dickson..
hujan start turun...apa lagi terus memecut menuju ke terminal...
sampai jer terminal hujan pun berhenti..
geram nya ak time 2..baju dah basah,nasib baik xlecun..
sampai jer ngam2 bas nak jalan..
nasib baik sempat naik..
dalam bas kena dok sebelah keling mabuk plak..
piung kepala aku bau TANIK GEDEGANG...
dah la mabuk pastu le pgg aku plak..
aku apa lagi melenting r..
ikut hati nak jer aku rembat kepala dia...
mcm lahanat,lahabau tahap cipan...
aku pun bgn terus dok belakang..
aman sikit hidup aku,,
dah la nak tido xboleh..leher sakit..
sabo jer la...
sampai jer di muazam shah..
balancing bas aku naik rosak pulak...
dah kena turun..kena tggu dua jam lagi tok tggu bas lain dtg..
ya allah..besar betul dugaan..
time 2 rokok pun xder..
lepak abis aku time 2..peneman utama ku xder..
sampai kat kuantan kol 9 mlm..
6 jam perjalanan aku hari 2...
sampai jer kat umah xleh tido..
perut aku mencari2 makanan tapi hampeh..xder la plak...
kol 11.30 baru dapat makan...
lepas mkn xleh tido leher sakit lagi..
lama jugak aku cari tune nak tido..
dalam kol 3 baru dapat tido...


6 comments:

bile budak berkate-berkate said...

malang sunnguh ko nie..hahaha...
nk ckp smothing...pdn muke!!!

yuukihime_cancer91 said...

alahai malang la ko ni...
ko tkene badi pe wei...
ish3 xpe sume 2 dugaan..
dont wory be epy...
huahahaha petua awet mude tw

rafsam rasul said...

hahahha...
dasar nama nadia...
muka aku xder paper..
badan jer..
so padan badan r...
petua awet muda sumpah..
awet terus tua ada la

bile budak berkate-berkate said...

hahaha..sengal ko..
laen kali be more carefully k...

Anonymous said...

yang raba kau tu keling laki ka pompuan?hahah tu nak tanya dari tadi..hihiih

Ayu said...

kesian abg ksygn aku , bhahaha . sabar2 .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...