Followers

THE OLDER FRIEND


nama dia MUHAMMAD RUZAINI...
aku ngan member2 aku panggil dier ATOK..
aper yang best tentang dier eak..
dier belajar kat POLITEKNIK PASIR GUDANG..
kalau xsilap aku amik jurusan DIPLOMA designer...
jenis yang OPEN minded n senang di buat KAWAN...
tak SOMBONG n kadang2 kelakar pun ada...
giler IT sikit dier nie..sumer benda pasal IT dier tau..
aku kalau xtau paper tnya dier jer...
dia jugak orang yang ajat aku guna ADOBEPHOTOSHOP..
orangnyer tinggi 180cm kot...
so kalau ada saper2 minat pastikan dalam lingkungan 160cm keatas..
kalau x korg nampak PENDEK nanti...
kalau korang nak tau sal dier..leh add dier kat FACEBOOK...
tekan bawah nie


kalau nak no TEPON or pelbagai...
halu jer dier..mesti dier bagi punya...
dier sebaya aku jer...orgnyer tegas tapi xgarang...
baru beli moto JMX...
hahahahahhahaahahhaha...
aku xtau nak cakap aper dah....
dier nie kdg2 MASUK AIR gak..
2 jer kot aku nak STORY..nak pape tnya dier sendiri...
nanti aku cerita sal kawan2 aku yang LAIN plak..
thanks koz bace2...
byeeee

5 comments:

Eyka Zulkifli said...

macam familiar lah muka dia. agak2 org kenal ke dia nie?

CeritaSiGadisSempoi said...

bilo la nk cito pasal den kn..??hahaha....

Nadia Hj Samuri said...

aq kenal die..hahaha

ruzaini said...

kte xknal awok pon....

Mohamad Firdaus Bin Mohd Asror said...

la dak nie aku penah nampak kt jbtan aku..dak kos industri, sem 4 kan skrg? membe ko rpenye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...