Followers

my best fwen

hello u all..saje nak kongsi cite ngan u all pasal si dia
 nama si dia nie nadia..aku kenal ngan dia
masa aku g kem MAKSAK..MAKSAK 2 kem tok anak kerajaan..
aku wakil penjara malaysia...si dia nie wakil polis diraja..
bapak aku keje [egawai penjara...
bapak dia keje pegawai polis.. dia nie org kl..
dia nie cun tau..aku syok kat dier time 2...
tapi malu nak cakap hee~..masa 2 kecik lagi...
segan n pemalu..aku dapat satu team ngan dia..
best rasanya...time 2 la kenal2 ngan dia..
time kem dah tamat..sume kena balik naik bas
lain2..time 2 aku mintak no dia..dia bagi pulak 2..
(dia syok kat aku la 2..)..pastu dalam 3 bulan aku 
kenal..aku try mintak kapel tapi dia bru kapel...
aku lambat bertindak..hahah....tapi xper...dia nak jd
best fwen aku dia cakap..kitaorg mesra sgt..dia 
slalu citer masalah dia kat aku..mengadu mcm2 kat aku...
dia penah cite msalah dia yang org lain xtau..
tapi aku jer tau...dia cakap dia percaya aku...
tapi sekarang pakwe dia dah xbagi dia rapat ngan mana2 laki...
so aku dah xleh conteck dia dah..tapi dia ttp best fwen aku...
walau apa pun jadi hubungan seorg kwan xkan hilang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...