Followers

Lumrah kehidupan di bumi Allah

Assalamualaikum...dah hampir 20 tahun aku hidup di bumi Allah..
macam2 pengalaman aku timba,,macam2 rintangan aku lalui...
kadang2 aku rasa diri nie mcm ni insan yang cukup segalanya dan
kadang2 aku rasa macam xcukup segalanya.. bermacam ragam manusia
aku kenal..aku dah mempunyai ramai kawan yang sangat memahami aku...
dan aku juga pernah jatuh cinta bersama org yang aku cinta...
masa bercinta aku rasa happy sgt...rasa macam dunia nie sangat sempurna..
tapi bila kehilangan,,aku rasa macam dunia nie xcukup sifatnya..macam xadil..
tapi sahabat2 yang telah banyak membantu aku untuk terus menerima kenyataan..
dari situ aku belajar erti kehidupan...walaupun aku telah dibenci oleh si dia...
namun hati aku tetap menyintai dia seperti mana kali pertama aku bercinta bersamanya..
aku menganggap ini semua dugaan dari yang esa..kini aku berdoa agar dia bahgia bersama
orang yang dia sayang dan dia cintai...

4 comments:

bile budak berkate-berkate said...

tatot yer awk...npe ngn awk nie???(soaln bodoh)huhu..aq pn prnh rse y ko rse tp rileks la mmber..ad hikmah yer..kalo ari nie kite nages sbb die tngglkn kite..1 hari t kite akn ketawa sbb kebdohn kite y xprcyekn cinte 2 ad y lbh smpurne tok kite..be strong k..

rafsam rasul said...

hahaha
kebodohan ku terserlah...
apa pun thank 4 that nasihat,,

MOHD FARITH said...

sory rafsam aku nie xpernah dicintai..
dan xpernah nak mencintai..
hahah..
aper2 pon kawan adalah segalanya..
bagi aku ark!!!! xder psangan pon xper... tp kite still ader kwn yg jadi pasangan kite!!!! kawan akan ader ngan kite selama - lamanya....

rafsam rasul said...

yes 2 mmg betul..
tp kan awek 2 penting gak...
t ko akan tau bila kau dah jatuh cinta...
=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...