Followers

luahan hati

mula2 aku nak ucap thanks kat korg yang sudi baca blog aku...
aku cuma nak cerita kisah hidup aku jer...hope korg dapat bagi pendapat...
aku suka kat sorg pmpn nie...aku suka dia time first aku jumpe dia...
aku try la ayat dia tapi dia jual mhal...lama gak aku try ayat lama2 dia sangkut...
aku kapel ngan dia setahun pastu break..dia ada org lain...aku kecewa gila...
pastu setahun aku relax tnpa awek...then aku kenal sorg pmpn...
4bulan aku kapel ngan dia ok jer pastu masuk6 bulan dia start wat hal...
aku dah naik bosan..tiba-tiba aku teringat kat ex aku...aku try cari dia..
akhir jumpe gak..dia bru pas pts ngn pakwe dia...aku pun apa lagi masuk lain...
mula2 dia cakap dia dah xnak terima aku..aku pun cakap xpela..semakin hari aku asyik
teringat kat ex aku...aku cari dia lagi...aku ayat dia...pastu kitaorg kapel balik..
aku happy sgt dapat kapel ngan dia...dia first love aku...tapi sejak akhir2 nie dia berubah...
dia cakap dia dah xder perasaan kat aku...dia cakap jiwa dia kosg...
aku cuba bagi dia semangat tapi dia mcm 2...aku mesej dia xreply..call xangkat...
dah 3 bulan berlalu mcm nie tapi aku tetap msg dia..aku xpenah mcm nie..
korg rasa apa aku harus buat..terus menanti dia n berusaha or tinggalkan dia...
aku harap korg dapat bantu aku....

21 comments:

Nadia Hj Samuri said...

kalo da jdoh..xkesahla pape pn trjadi ttp akn brsme..juz rileks..1 hari t kite jmpe ngan org y sbnrye..

Nadia Hj Samuri said...
This comment has been removed by the author.
rafsam rasul said...

thank 4 your comment...
i will try to be strong....
thank 4 sbb bg nasihat

MAHLIGAI said...
This comment has been removed by the author.
MAHLIGAI said...

choi3 sadis aku bace .
lek der , usaha tngga kejayaan .
kalau da jodoh x kemana .
try je lagi . chill and good luck ;)

rafsam rasul said...

thanks kawan...
syg ko la

MiZz k@wAi OhiMe-$aMa said...

lau ko tol2 syg gurl 2 1n cam,,ko tggu la dy..lau ko tol2 ikhlas,,ko x arapkn blsn dr dy..
if dy xaccept ko,,trime ngan ati tbuke n jgn aggp ko buang mse coz da tggu dy..^_^

rafsam rasul said...

thank nadia...
aku akan cuba sedaya upaya aku...

Saiful Idzham Ashar said...

usehe tangge kejayaan..majukan sukan untuk politeknik port dickson..haha

Anonymous said...

takde jodoh ah , cam takde pmpuan len , huhu ;)

cik emy said...

lek k...
klu ada jdOh tak kemna..
lau kau btl2 sayang kn dia n still tak leh lupakn dia..
kau kna sabar la..
tgu dia...bg dia pluang.

Anonymous said...

ada org ckp kt aku cmni...
"bl kita cpl mula2,itu tndanye cinta,tp bl kita ptus n smbg cple blik,itu tnda kite just ske je.."em mgkin bg ko still cm ptama,tp dia,yg k-2..so,ko lpskn dia je la..mgkin dia bkn t'baik untk ko..ada yg lain..sbr je la kwn oii..

rafsam rasul said...

thank u all...
aku xtau nak pilih yang mana...
apa pun [enda[at korg mmg best..
aku akan cuba yg terbaik...
mungkin tinngalkan dier...
mungkin tggu dier...

liyanazakaria said...

there much more things to think on than this dude.
grow up!
everything will be fine.
if she is your destiny, she will.
just turn to ALLAH and keep on pray.
for now on, just focus on your study. and times will passed.
insyaALLAH evrythings will be back to normal.
:))

rafsam rasul said...

thank yana....

Anonymous said...

choi.lu xknl itu pmpn.die jao beza dri y pnah ko knl dlu.

Anonymous said...

choi.lu xknl itu pmpn.die jao beza dri y pnah ko knl dlu.

rafsam rasul said...

aku kenal la...
tapi dia dah brubah

nfaseyhaa.blogspot.com said...

Jodoh, ajal maut di tgn Tuhan,,jdi xprlu la rsau,,myb prmpuan tu prlukan mse..atau nk menguji sme ade llki tu btul2 syg kat die or just nk prmainkan prasaaan je..mklumlah hati pmpuan nie sprti kapas yg lmbut,,mudah tesentuh n teluka..so bg mse kat prmpuan tu,,ape2 pon doa byk,,kalo da jdoh x kemana ye...:)

rafsam rasul said...

thank so much....

in_ilya said...

biar org dh kawen bg nasihat. first love mmg xlh lupa.seme org mcm tu tp fisrt love bkn semestinya yg tbaik utk kita. kita tak perlu lupaknnya cuma kita jgn cuba utk ingt. klo ingt, ingtlah then abaikn. percayalah Allah lebih tahu siapa yg tbaik utk kita. kdg2 kita rs dia bukan orgnya tp dia jodoh kita. cuba buka hati kita, insyaAllah Allah akan tunjukkn jlnnya. utk adik akak, kamu msh tlalu muda dan jauh lg utk semua ini. percayalah bila masanya tiba kamu sdri tak sangka indah sungguh anugerah dr NYA. yg penting pastikn hidupmu stabil dr segi agama, kewangan sblm kamu bhasrat utk menikahi seorg gadis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...